Şarj Oluyor ...

Geri Ödeme ve İade Politikası

Geri ödeme ve iade politikamız 30 gün sürer. Satın alma işleminizin üzerinden 30 gün geçtiyse bile bizden kaynaklı bir problemde, size tam bir geri ödeme veya değişim sunulacaktır.

İadeye hak kazanabilmek için, öğenizin kullanılmamış ve aldığınız aynı durumda olması gerekir ( Fiziksel ürünlerde, cep telefonu ise ambalajı açılmamış olması gerekir) . Ayrıca orijinal ambalajında ​​olmalıdır.

Çeşitli mal türleri iade edilmekten muaftır. Gıda, çiçek, gazete, dergi gibi bozulabilir ürünler iade edilemez. Ayrıca özel veya sıhhi ürünler, tehlikeli maddeler veya yanıcı sıvılar veya gazlar olan ürünleri de kabul etmiyoruz.

Ek iade edilmeyen ürünler:

Hediye Kartları
İndirilebilir yazılım ürünleri
Bazı sağlık ve kişisel bakım ürünleri
İadenizi tamamlamak için bir makbuz veya satın alma kanıtı talep ediyoruz.

Lütfen satın aldığınız ürünü üreticiye geri göndermeyin.

Yalnızca kısmi geri ödemelerin verildiği belirli durumlar vardır:

Açık kullanım belirtileri olan kitap
Açılmış CD, DVD, VHS kaset, yazılım, video oyunu, kaset veya vinil plak.
Orijinal durumunda olmayan herhangi bir öğe, bizim hatamızdan kaynaklanmayan nedenlerle hasar görmüş veya eksik parçalar.
Teslimattan sonra 30 günden fazla iade edilen herhangi bir ürün
İadeniz alındıktan ve incelendikten sonra, iade edilen ürününüzü aldığımızı bildirmek için size bir e-posta göndereceğiz. Ayrıca, geri ödemenizin onaylandığını veya reddedildiğini size bildireceğiz.

Onaylanmanız durumunda iade işleminiz gerçekleştirilecek ve belirli bir gün içerisinde kredi kartınıza veya orijinal ödeme yönteminize otomatik olarak kredi uygulanacaktır.

Henüz bir geri ödeme almadıysanız, önce banka hesabınızı tekrar kontrol edin.

Ardından kredi kartı şirketinizle iletişime geçin, geri ödemenizin resmi olarak yayınlanması biraz zaman alabilir.

Ardından bankanızla iletişime geçin. Bir geri ödeme yapılmadan önce genellikle bir işlem süresi vardır.

Tüm bunları yaptıysanız ve hala geri ödemenizi almadıysanız, lütfen bilgi@piltan.com.tr adresinden bizimle iletişime geçin.

Yalnızca normal fiyatlı ürünler iade edilebilir. Satış öğeleri iade edilemez.

Öğeleri yalnızca kusurlu veya hasarlıysa değiştiririz. Aynı ürünle değiştirmeniz gerekiyorsa, bize bilgi@piltan.com.tr adresine bir e-posta gönderin ve öğenizi bize gönderin.

Hediyeler
Ürün satın alındığında ve doğrudan size gönderildiğinde hediye olarak işaretlenmişse, iadenizin değeri kadar bir hediye kredisi alırsınız. İade edilen ürün tarafımıza ulaştığında, size bir hediye çeki gönderilecektir.

Ürün satın alındığında hediye olarak işaretlenmemişse veya hediyeyi veren, siparişi size daha sonra vermek üzere göndermişse, hediyeyi veren kişiye bir geri ödeme göndereceğiz ve onlar iadenizi öğreneceklerdir.

Öğenizi iade etmek için kendi nakliye masraflarınızı ödemekle sorumlu olacaksınız. Nakliye masrafları iade edilmez. Geri ödeme alırsanız, iade nakliye ücreti geri ödemenizden düşülecektir.

Yaşadığınız yere bağlı olarak, değiştirilen ürününüzün size ulaşma süresi değişebilir.

Daha pahalı ürünleri iade ediyorsanız, izlenebilir bir nakliye hizmeti kullanmayı veya nakliye sigortası satın almayı düşünebilirsiniz. İade ettiğiniz ürünü alacağımızı garanti etmiyoruz.

Yardıma mı ihtiyacınız var?
Geri ödemeler ve iadelerle ilgili sorularınız için bilgi@piltan.com.tr adresinden bize ulaşın.

Arıza Bilgi Talep Formu

    Book an Engineer

    Collection Day

    Computer / Laptop

    Brand

    Operating System

    First name

    Last name

    Email address

    Contact phone number

    Address

    City

    Special requests

    Randevu Alın